Şirketin X üzerinden yaptığı duyuruda, teknolojisi Türkiye’de geliştirilen yerli kart TROY’un 2023’e ilişkin aylık işlem hacimleri paylaşıldı.
TROY logolu kredi kartları, banka kartları ve ön ödemeli kartlar ile ekimde yapılan toplam alışveriş tutarının bir önceki aya göre yaklaşık yüzde 57 artarak 30,5 milyar liradan 47,9 milyar liraya yükseldiği aktarılan duyuruda, kullanıcı sayısının da 19 milyona ulaştığı kaydedildi. Söz konusu artışta “İsrail’i destekleyen ülkelerin markalarının boykot edilmesi ve yerli ürünlere yönelimin” de etkili olduğu belirtiliyor.
7 Ekim’de başlayan İsrail-Filistin arasındaki çatışmalarda, İsrail’in savaş suçları işlemesi ve sivil alanlara saldırılarının artmasının ardından dünya genelinde ve yurt içinde İsrail ürünlerine boykot kararları gündeme gelmişti.
patronlardunyasi.com
More Stories
Huawei Avrupa’nın en iyi işverenleri arasında yer aldı
Bozdoğan Belediye Başkanı Özel, Madran Memba Suları Bayileriyle Toplandı
Emekli Mühendisten Fındık Aşılaması