Kasım kampanyalarını yurtdışına taşıyor

Bu yıl dördüncü kez gerçekleşen etkinlikte platform, yurtdışı hedeflerini iş ortaklarıyla paylaştı. Trendyol bu yıl Türkiye’nin yanı sıra kasım kampanyalarını Almanya, Azerbaycan, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt,Bahreyn ve Umman pazarlarına da taşıyacak.

ERKEN ÖDEME

Etkinlikte platform, Satıcı Paneli’ndeki yeni özellikleri duyurdu. Kasım ayına özel olarak,stok alımlarını destekleyerek iş ortaklarının daha fazla hacim yapmalarını sağlamak amacıyla erken ödeme özelliği ile birtakım finansal destekleri de hayata geçirdi.

İş Ortağı Zirvesi’nin açılış konuşmasını gerçekleştiren Trendyol Grubu CEO’su Erdem İnan, “Türkiye ve yurt dışında 30 milyondan fazla müşterileri olduğunu söyledi. Trendyol’un yarattığı istihdam etkisinin 2 milyon kişiyi aştığını anlatan İnan, Kasım, satıcılarımızın işlerini büyütebildiği aynı zamanda müşterilerimizin avantajlı alışveriş imkanına sahip olduğu bir dönem. Kasım kampanyalarında Trendyol ekosistemini büyütme hedefimizle, her yıl olduğu gibi bu yıl da satıcılarımızın işlerini büyütmelerine önemli bir katkı sağlayacağız. E-ticarette başarının tüm ekosisteme fayda sağlayarak, tüm ekosistemi büyüterek mümkün olacağına inanıyoruz. Esnafları, ‘leri ve bu ekosistemin tüm aktörlerini içine alan kapsayıcı modeller ancak uzun vadede verimli ve başarılı olabilir. Buradan hareketle biz kampanya hacmimizin yaklaşık yüzde 95’ini satıcılarımızla birlikte yakalıyoruz. Kısa zamanda hep birlikte bir Trendyol yarattık. Gelecek 3 yıl içinde satıcılarımızla birlikte bir Trendyol daha yaratacağız. Dolayısıyla satıcılarımıza da iş hacmini kısa sürede 2 kat büyütme potansiyeli sunuyoruz” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

x